Har du brug for akut hjælp?

Vi er klar til at hjælpe dig - med det samme og døgnet rundt, hvis du har en pludselig opstået situation, der kræver øjeblikkelig handling.

Kontakt os på tlf. 73 40 41 49 

Hvis det ikke er akut, kan du i stedet anmelde din skade online eller telefonisk i åbningstiden. Se mere her.

 

Du kan også få hjælp direkte hos vores samarbejdspartnere på disse områder:

  • Er du syg/kommet til skade på rejse i udlandet?  
    Kontakt SOS International alarmcentral på tlf. +45 38 48 92 92. Alarmcentralen er klar til at hjælpe dig hele døgnet, hele året - forudsat at du har tegnet en rejseforsikring.  
     
  • Er du i bil i udlandet - og mangler vejhjælp?  
    Kontakt SOS International på tlf. +45 70 10 50 52 eller via Rødt Kort-appen. Her er hjælp døgnet rundt - forudsat at du har tegnet en kaskoforsikring på din bil. 
     
  • Er du i bil i Danmark - og mangler vejhjælp?  
    Kontakt SOS Dansk Autohjælp på tlf. 70 10 80 90 eller via Vejhjælp-appen. Her er hjælp døgnet rundt - forudsat at du har tilvalgt vejhjælp til din bilforsikring. 
     
  • Har du fået en glasskade på din bil? 
    Kontakt Carglass, der både laver din rude og ordner alt papirarbejde - forudsat at du har tegnet en kaskoforsikring på din bil. (Bemærk, at der er en selvrisiko ved rudeudskiftning). 
     
  • Har du brug for hjælp i forbindelse med online identitetstyveri? 
    Få hjælp ved identitetstyveri døgnet rundt på tlf. 70 25 60 08 - forudsat at du har tegnet en indboforsikring, der giver adgang til både ID-sikring og Web-Clean-up.

"

Vi er her for at hjælpe dig og sikre, at du kommer godt videre efter din skade.

"

Kim Heise / Skadechef for tingskade

Gode råd når skaden er sket  

 

  • Begræns skadens omfang.
     
  • Kontakt Det Faglige Hus Forsikring inden du går i gang med oprydningen/reparationen. 
     
  • Undlad at fjerne beskadigede ting. Tag eventuelt nogle fotografier af skaden, hvis udbedring ikke kan vente til taksators besigtigelse.