Anmeld skade på indbo
Alle skader på dit indbo, cykel m.m. skal anmeldes på Min side.
Anmeld din skade online eller ring til os på tlf. 73 42 75 00.
Alle skader på dit indbo, cykel m.m. skal anmeldes på Min side.
Eller ring til os på
Hvis du har haft indbrud, fået stjålet værdigenstande eller ødelagt dine ting pga. hærværk, brand- eller en elskade, skal du anmelde skaden på Min side.
Du kan få hjælp 24 timer i døgnet, hvis du har en mistanke om, at du er blevet udsat for online kriminalitet.
Hvis du har fået en skade på din mobiltelefon, computer eller tablet, skal du anmelde skaden på Min side.
Hvis du har brug for retshjælp i forbindelse med en privat tvist, kan du altid ringe til os.
Er din cykel (almindelig eller el-cykel) blevet stjålet, skal du anmelde det til politiet før du anmelder det til os.
Ved skadeanmeldelsen på Min side, skal du angive cyklens stelnummer og uploade kvittering for købet.
Med i din indboforsikring har du adgang til gratis psykologisk krisehjælp, som følge af et uheld eller skade. Du kan f.eks. have brug for psykologhjælp efter en traumatisk hændelse såsom indbrud, overfald, trafikuheld eller dødsfald i familien.
Du anmelder en skade på tlf. 73 40 41 49 – så sørger vi for, at du får den rigtige rådgivning.
Hvis du, en i din husstand eller dit kæledyr er kommet til at forvolde skade på andre personer, deres ting eller dyr, skal skaden anmeldes på Min side.
Når skaden er sket, er der fire råd, som er vigtige at følge:
Hvis du har brug for hurtig hjælp i forbindelse med en akut skade, kan du kontakte vores alarmcentral døgnet rundt på tlf. 73 40 41 49.
Når du anmelder din skade, er det en god idé at have følgende klar:
Ja, på Min side under “Skader” kan du vedhæfte billeder, kvitteringer, fakturaer og andre dokumenter til din anmeldte skade, som er under behandling.
Med Cybersikring er du og familien godt dækket til at forebygge online kriminalitet. Få hjælp til at fjerne uønsket digitalt indhold eller rådgivning til, hvis din identitet er blevet misbrugt. Læs mere.
Vores behandlingstid varierer efter, hvilken skade du har haft. F.eks. kan vi behandle de fleste anmeldelser på tingskader inden for 24 timer.
Langt de fleste som oplever vores skadebehandling, giver os en høj score på Trustpilot bagefter, og det er noget, vi er stolte af.
Når vi har færdigbehandlet din skade og din erstatning er opgjort, kan du få pengene udbetalt via onlineshoppen Scalepoint. Her kan du genanskaffe de ting og værdigenstande, som skal erstattes.
Hvis du vælger at få erstatningen udbetalt via Scalepoint, får du pr. mail tilsendt et link til Scalepoint webshoppen, og på din mobiltelefon får du tilsendt din personlige kode hertil. Så kan du gå i gang med at shoppe.
Hvis du ikke vil have erstatningen udbetalt via Scalepoint, kan du også vælge at få erstatningen udbetalt til din NemKonto.
Hvis du har behov for hjælp eller er i tvivl om noget, så kan du kontakte Scalepoint på tlf. 70 33 28 28.
Du kan anmelde din skade ved at ringe til os eller gennem selvbetjening på Min side.