Fuld tryghed til din rejse med Dansk Rejsehjælp

Hvis dit fly bliver aflyst eller er forsinket, kan det være en lang proces selv at gå i gang med at få kompensation fra flyselskabet. Men nu kan du få kompensation eller refusion med hjælp fra Dansk Rejsehjælp, som Det Faglige Hus Forsikring har indgået et samarbejde med. Dansk Rejsehjælp er specialister i passagerrettigheder for forsinkede og aflyste fly.

Få en særlig rabat på Dansk Rejsehjælp’ service

Igennem Det Faglige Hus Forsikring får du en særlig rabat på Dansk Rejsehjælp’s service, så de kan hjælpe dig med at inddrive en flykompensation for dit forsinket eller aflyst fly. Du kan også få dækket udgifter til f.eks. mistet bagage. Det giver fuld tryghed til din rejse. Med i aftalen får du adgang til en direkte hotline, kun for Det Faglige Hus Forsikring kunder.

Hvem er Dansk Rejsehjælp?

Dansk Rejsehjælp er en statsautoriseret inkassovirksomhed, som sikrer dig, at dine rettigheder bliver beskyttet efter gældende lovgivning. Med Dansk Rejsehjælp‘s ekspertise er du i trygge hænder, når du opretter en sag hos dem. Med mere end 30.000 kunder, har de indtil nu hjulpet mange rejsene med at fastholde deres rettigheder omkring kompensation for et aflyst eller forsinket fly. Med deres ekspertise er du sikret den bedste service på markedet.

Hvad skal du betale Dansk Rejsehjælp?

Du får en helt særlig rabat på Dansk Rejsehjælp‘s service. Det betyder, at du betaler et nedsat salær ud fra den flykompensation eller refusion, som du vil modtage. Du skal dog kun betale for servicen, hvis Dansk Rejsehjælp hjælper dig med at få din retmæssige kompensation. Derfor har de altid samme interesser som kunderne:

  • Få mest muligt økonomisk kompensation eller refusion
  • Hurtig behandlingstid
  • Nem proces

Kontakt Dansk Rejsehjælp hotline

Som kunde hos Det Faglige Hus Forsikring kan du kontakte Dansk Rejsehjælp direkte via deres hotline, hvis dit fly er aflyst eller forsinket. Denne hotline er udelukkende til Det Faglige Hus Forsikring kunder.

Du kan også melde din sag ved Dansk Rejsehjælp – du finder link til anmeldelsen på Min side, under “Kundefordele”. 

Hotline

93 89 69 06

Læs mere om Dansk Rejsehjælp

Hvordan fungerer Dansk Rejsehjælp?

Det skal være nemt og overskueligt for at få inddrevet kompensation for din flyrejse gennem Dansk Rejsehjælp. Herunder kan du se, hvordan processen forløber. Undervejs i processen vil du blive opdateret på, hvad statussen er på din sag.

Har du styr på rejseforsikringen?

Du skal føle dig tryg, når du skal ud at rejse. Ligegyldigt om du drømmer om afslapning, sol og strand eller sne, ski og masser af aktiviteter, så skal du have styr på din rejseforsikring og dækninger, før du rejser af sted.

Læs mere om rejseforsikring

Har du set alle kundefordelene?

Som kunde hos Det Faglige Hus Forsikring får du mange gode fordele og rabatter til skadesforebyggende udstyr. Det giver fuld tryghed til din hverdag.

Se dine kundefordele

Spørgsmål og svar

Hvem er Dansk Rejsehjælp?

Dansk Rejsehjælp hjælper med at få inddrevet din flykompensation på en hurtig, nem og professionel måde. Igennem vores officielle samarbejde kan du som kunde hos Det Faglige Hus forsikring være sikker på, at din sag vil blive behandlet af danske kompetente eksperter med speciale i passagerrettigheder.

Som kunde kan du få hurtig og professionel hjælp hos Dansk Rejsehjælp til en fordelagtig rabat, som sikrer dig det billigste salær på markedet. Dansk Rejsehjælp tilbyder i forvejen en ”no win, no fee” løsning – så du skal ikke betale for deres hjælp, hvis det ikke lykkes for dem at inddrive din kompensation.

Hvornår har jeg ret til kompensation for mit aflyste eller forsinkede fly?

Som rejsende i det europæiske luftrum kan du være berettiget til at modtage kompensation, hvis dit fly bliver mere end 3 timer forsinket, aflyst eller du bliver nægtet boarding.

Kompensationen er et fast engangsbeløb som det operative flyselskab skal betale til den rejsende passager, og lyder på enten €250, €400 eller €600 afhængig af rejsens samlede afstand.

Foruden kompensation har du ret til at få eventuelle omkostninger i forbindelse aflysningen eller forsinkelsen dækket af flyselskabet.

Ovenstående er omfattet af EU-forordningen EC 261/04, som beskytter flyrejsende passagerers rettigheder i Europa.