Har du akut brug for hjælp? Klik her

Anmeld din skade online:

Log på Min side

... eller ring til os på:

73 40 41 49

Har du haft en skade, kan du her se, hvordan du skal anmelde den.

Har du spørgsmål, eller har du akut brug for hjælp, står vi klar til at hjælpe dig, så du kan komme hurtigt videre. 

Anmeld din skade

Anmeld skade på din bil eller andre transportmidler

Som udgangspunkt skal alle skader på din bil eller andre transportmidler anmeldes via Min side


Undtagelser: 
 

  • Ved en glasskade kan du (forudsat at du har en kaskoforsikring på din bil) anmelde skaden direkte til vores samarbejdspartner, Carglass. De sørger også for alt papirarbejdet. Bemærk, at der er en selvrisiko ved rudeudskiftning.  
     
  • Ved et færdselsuheld kan du (forudsat at du har en kaskoforsikring på din bil eller har tilvalgt autohjælp) kontakte SOS Dansk Autohjælp direkte på tlf. 70 10 80 90

Anmeld skade på dit hus eller dine ting

Alle skader skal anmeldes via Min side

Anmeld skade på andre og andres ting

Alle skader skal anmeldes via Min side

Anmeld skade på din ulykkesforsikring

Alle skader på din ulykkesforsikring hos Det Faglige Hus Forsikring skal anmeldes via formularen her.


OBS: Skal du anmelde en ulykke til heltidsulykkesforsikringen, der er inkluderet i dit medlemskab i Det Faglige Hus, skal du benytte denne skadeanmeldelse her.

Anmeld skade på rejse- eller afbestillingsforsikring

Som udgangspunkt skal du anmelde alle skader i forbindelse med din udlandsrejse direkte til SOS International. (Dette gælder både rejse- og afbestillingsforsikring). 


Anmeldelsen foregår til SOS International her


Har du spørgsmål til formularerne på SOS Internationals hjemmeside, kan du kontakte SOS International på tlf. 38 48 86 42

Anmeld skade på lønsikring

Skader på din lønsikring i forhold til ufrivillig ledighed skal anmeldes via formularen her

 

Skader på på din lønsikring til anmeldelse af uarbejdsdygtighed skal anmeldes via formularen her.

"

Vi er her for at hjælpe dig og sikre, at du kommer hurtigt videre efter din skade.

"

Kim Heise / Skadechef for Tingskade

Personlig behandling

Du får hurtig skadesbehandling.

Kun én selvrisiko

Selv om skaden involverer flere forsikringer, har du kun én selvrisiko pr. skade.

Vælg selv reparatør

Du bestemmer, hvem der skal lave din bil eller dit hus.

Værd at vide

Gode råd når skaden er sket

3 gode råd, når skaden er sket: 
 

  1. Begræns skadens omfang
     
  2. Kontakt Det Faglige Hus Forsikring inden du går i gang med oprydningen/reparationen.
     
  3. Undlad at fjerne beskadigede ting. Tag eventuelt nogle fotografier af skaden, hvis udbedring ikke kan vente til taksators besigtigelse. 

Klager og ankenævn

Vi vægter kundebetjening højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du ikke er tilfreds med vores kundeservice eller behandling. Se her hvordan du gør