Har du brug for akut hjælp?

Ring til os på tlf. 73 40 41 49

Ved en pludselig opstået skade, som kræver øjeblikkelig handling, har du brug for akut hjælp. Derfor har vi altid en taksator på vagt uden for åbningstiden, så du kan komme i kontakt med os, hvis uheldet er ude.

Vi er altid klar til at hjælpe dig – med det samme og døgnet rundt.

På nogle områder kan du ringe direkte til en af vores samarbejdspartnere
og få den hjælp, som du har brug for.

Er du kommet til skade på en udlandsferie?

Du kan få akut assistance hos SOS International alarmcentral på tlf. +45 38 48 92 92. Dit danske team på Alarmcentralen er klar til at hjælpe dig hele døgnet, hele året.

Du kan også springe telefonkøen over og oprette din sag digitalt her, så kontakter vi dig. (Fordelen er, at vi har alle relevante informationer på forhånd og kan dermed forberede opkaldet til dig).

Har du brug for vejhjælp?

I udlandet 

Hvis du er i udlandet (og har tegnet en kaskoforsikring), kan du får hjælp af SOS International døgnet rundt på tlf. +45 70 10 50 52 eller via Rødt Kort-appen

I Danmark 

Hvis du er i Danmark og har tegnet autohjælp, skal du kontakte SOS Dansk Autohjælp på tlf. 70 10 80 90 eller via Vejhjælp-appen.

Anmeld en skade på din sundhedsforsikring

For at anmelde en skade skal du anmelde den direkte hos Dansk Sundhedssikring. Ring til Sundhedsteamet på tlf. 70 20 61 21.

Du kan også anmelde en skade online på ”Mit DSS” læs mere her.

OBS: Husk altid at kontakte Dansk Sundhedssikring, før du går i behandling.

Ring til Dansk Sundhedssikring

Har du været udsat for identitetstyveri?

Med en indboforsikring fra os har du adgang til både ID-sikring og Web-Clean-up. Få hjælp ved identitetstyveri døgnet rundt på tlf. 70 25 60 08

Har du fået en glasskade på din bil? 

Har du fået en glasskade og har du en kaskoforsikring på din bil kan du anmelde skaden direkte hos en af vores samarbejdspartnere, Dansk Bilglas eller Carglass, der samtidig ordner alt papirarbejdet for os.

Book tid hos Dansk Bilglas Book tid hos Carglass

Gode råd når skaden er sket

  • Begræns skadens omfang.
  • Kontakt Det Faglige Hus Forsikring inden du går i gang med oprydningen/reparationen.
  • Undlad at fjerne beskadigede ting. Tag eventuelt nogle fotografier af skaden, hvis udbedring ikke kan vente til taksators besigtigelse.